SoftPixel Sandbox
-
also ich wuerde erwarten, dass du dem sonst gaengigen prozedere folgst und die changelist mit postest
-
Ist in der ZIP Datei enthalten. Wen das Projekt interessiert, kann einen 6,249 KB großen Download wohl riskieren ^^.
Aber ich will ja mal nicht so sein :pVERSION 0.2 alpha [ 26/02/2012 ] * Updated level file format to v.1.03, v.1.04 and v.1.05. * Bug fix with ID containers and texture deletion with lightmap scene. * Extended picking translation. * Extended view window settings. * Added script system. * Added animation system. * Extended memento functionality (undo/redo). Now works for the following user actions: - transformation changes - object creation - object deletion * Completed object scaling transformation. Finally several objects can be scaled together correctly. * Added feature to save scenes with individual format version.
Gruß, Lukas
-
So eben habe ich die erste Beta Version meines Editor hochgeladen (v.1.0-beta). Ein paar der Kritik Punkte habe ich mir genauer angesehen und versucht, in der neuen Version zu verbessern.
Hier könnt ihr euch auch das neue in Kürze ansehen.